marți, 21 iulie 2009

release meee





:).
Inca nu'mi vine sa cred ca sunt din nou acasa,ca am fost o saptamana la mare. A trecut deja? Inchid ochii ..vad si simt totul. O alta lume parca,alti oameni,alt aer..altceva !
Nu ma mai multumeste nimic din ceea ce gasesc acasa. M'as muta la mare.
Acolo n'aveam probleme,nu puteam sa fiu suparata,sau daca ma suparam imi trecea in 2 minute..dar aici nu,aici totul a ramas ca inainte de plecare..defapt unele chestii s-au inrautatit:). yeah,ce puteam sa'mi doresc mai mult?:)) Mai putini prieteni,mai putina libertate,mai putina placere..incerc insa sa am atata libertate si sa-mi creez placere si din cele mai marunte chestii,iar cu prietenii..asta este:). In viata totul e echilibrat, am pierdut prieteni,dar mi'am fortificat relatiile cu altii si nu'mi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu