marți, 18 august 2009

a fost odata





E dureros sa spui >a fost odata< cand vorbesti despre un tip pe care l-ai iubit si despre relatia pe care ai avut'o cu el.
Sa'ti imaginezi ca poate va veti impaca ,sa'ti faci atatea planuri,atatea vise si'n final sa se aleaga praful.
E ciudat sa vezi cum lucrurile din trecut iti trezesc atatea amintiri..si in prezent nu le mai poti avea :).
Te uiti la pozele pe care le aveai cu el,asculti piesele care'ti trezesc atatea amintiri,inchizi ochii-el e langa tine,apoi cand ii deschizi realizezi ca imaginatia ta din nou a luat-o razna :).
Eu obisnuiesc sa ma gandesc ..cum ar fi daca,cum ar fi fost daca... si nu e bine deloc.
Uneori imi este tare greu sa raman infipta'n realitate,asa ca evadez..in vise,unde altundeva?!
Insa totul tine mult prea putin..si cand deschid ochii ma lovesc de ziua de azi:). Ar trebui sa renunt sa ma hranesc prea des din vise si as vrea sa ma'ntaresc ,sa nu mai fiu la fel de naiva.
Incep sa realizez ca lumea pleaca,cei la care tineam odata au plecat demult,iar cei la care tin acum ince,incet pleaca si ei..


...cred ca doar eu raman in acelasi loc,eu si visele mele..







i'll be missing you..

Un comentariu:

  1. Oamenii vin si pleaca in vietile noastre.
    Totul este trecator...dar totusi niciodata nu suntem singuri in totalitate.:)
    Evadam ca sa ne simtim eliberati de lumea ce ne inconjoara, de agitatie, aglomeratie...
    Toate lucrurile fac parte din cursul vietii si daca l-am putea opri sau am putea sa-l schimbam, ar fi o mare greseala.
    Trebuie sa credem in ceea ce ne propunem pentru a merge mai departe.:)
    Daca, din curiozitate am analiza foarte bine chiar si o simpla zi din viata noastra, am descoperi multe motive pentru care cel putin sa zambim. Insa...suntem de multe ori preocupati cu aceleasi intrebari"De ce?" "Oare daca...?" si nu mai avem dorinta de a cauta lucruri ce ne fac sufletul sa urle de fericire.
    Hai sa facem ceea ce vrem atata timp cat nu deranjam pe nimeni!:)

    RăspundețiȘtergere