marți, 8 septembrie 2009

randuri

"Intreb unde esti
Raspunsul e liniste
Poate nici n-ai fost " [N.D.]


Cand am citit acest Haiku,am realizat instant ca era potrivit pentru cativa oameni ce au avut sau care inca mai au legatura cu viata mea.
Suna trist,dar ma bucur ca macar in fata mea sunt in stare sa recunosc..
ce e mai rau e ca nu-i pot indeparta din viata mea.
Ce bine ar fi sa pot trage o usa magica si ei sa iasa afara din viata mea.Sa iasa cu bagaje pline de amintiri,de lacrimi..de tot ce a fost. Dar nu..nu pot. Probabil sunt prea slaba.
Insa in fiecare zi sunt tot mai aproape de usa,de usa care va arunca totul,iar atunci se vor termina multe :).
Cu toate astea pot sa fiu fericita ca cercul meu de prieteni se restrange din ce-n ce mai mult..si oamenii care raman sunt cei in care pot sa am incredere,care'si fac timp sa ne vedem atunci cand sunt probleme,care sunt Prieteni adevarati ..


Timp exista mereu pentru cei la care tinem,dar depinde de noi ce facem cu el..


P.S. Si ai mai vrea ca acele vremuri sa se-ntoarca..?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu