sâmbătă, 22 octombrie 2011

sincronizare esuata

A trecut ceva vreme de cand n-am mai simtit nevoia de a ma descarca aici. Asta inseamna ca mi-a mers bine? Hmm..nu stiu exact daca e chiar vorba de asta, sau doar din comoditate n-am mai facut-o. Cert e ca acum am ajuns din nou aici, cu unele frustrari/probleme pe care n-am reusit sa le rezolv si pe care incerc din rasputeri sa le las in urma:).
De vreo luna cam asa, am inceput sa am tot mai multe seri triste/deprimate. De ce seri? Pentru ca atunci imi vin toate in minte, se aduna toate si-mi alearga prin cap, iar uneori simt pur si simplu ca nu mai reusesc sa fac fata.
Cea mai mare frustrare pe care o am in momentul actual e legata de...sincronizare.
Nu inteleg de ce atunci cand il placi pe un om nu poate sa te placa si el in acel moment si gata..sa fiti fericiti. De ce trebuie de o gramada de ori sa intervina o desincronizare, care sa strice toate treburile?! De ce oamenii nu se pot place in acelasi timp?! si sa fie fericiti.
Apoi, inafara de asta mi-e ciuda ca de ceva vreme incepe sa mi se puna pata pe anumiti tipi (mult mai usor decat mai demult), dar sunt cu totul nepotriviti.
Nu merg in directia in care trebuie, dar in acelasi timp nu stiu cum sa ajung intr-un punct bun, in care in cele din urma sa fiu fericita.

E prea mult/dificil ceea ce vreau? nu mai inteleg nimic si sincer m-am si saturat de firele astea complicate, care-mi strica toata bunadispozitia si ma fac morocanoasa de multe ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu