luni, 1 iunie 2009

1 iunie?!


nu zau..azi a fost 1 iunie/:)? si dupa ce ar fi trebuit sa-mi dau seama..dupa data din calendar,dupa chestiile primite,ambalate foarte frumos:)? chestii care se mananca sau se folosesc..si gata,se arunca ambalajele..si nu mai ramane nimic. frumos..dar unde sunt zilele de alta data?! unde sunt zilele alea frumoase ..de 1 iunie,zilele in care mergeam in parcuri,radeam ..si era asa bine, zilele care ramaneau in amintirea noastra mult timp dupa ce se terminau? :| nu vreau sa cred ca nu mai sunt..chiar nu vreau ! Am pus vina pe vreme,am pus vina pe orice alte chestii..dar nu vreau sa fie din vina anilor adaugati..pentru ca atunci as avea siguranta ca nimic nu se va mai putea repeta. Nu mi'a placut ziua asta:)... insa poate'mi va placea ziua de maine..sper :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu