luni, 30 noiembrie 2009

1 Decembrie..


Uhm,e 1 decembrie si e ora 2:25 (am),iar eu inca mai sunt treaza. Am vrut sa profit de noaptea asta,sa fiu treaza cand ajungem in aceasta luna,doar e una speciala pentru toti :).
La multi ani ,oameni >:D< ! Sper ca fiecare sa aiba parte de o zi libera cat mai placuta si relaxanta,iar problemele sa ramana undeva..departe. Macar azi..
De cateva luni simt ca timpul parca zboara,zilele sunt ore,iar orele minute. E ciudata senzatia,deoarece inainte era fix invers.
Nu-mi vine sa cred ca deja e luna decembrie,parca doar acum eram in vacanta de vara,dar e bine,nu ma plang. Nu mai vreau sa ma plang de nimic,dimpotriva trebuie sa gasesc lucruri pozitive in cat mai multe locuri ! E greu,dar nu imposibil !
Ma gandeam acum ca de 1 decembrie majoritatea lumii merge la artificii. Eu una de 3-4 ani incoace ies cu cineva drag. Am 'sarbatorit' ziua de 1 decembrie cu persoane dragi,astfel incat sa fac din aceasta 'sarbatoare' o zi cat mai speciala pentru mine.
Sper ca dupa amiaza aceasta sa fie la fel de placuta,precum cele din anii precedenti.
Oare voi ce faceti de 1 decembrie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu