luni, 16 noiembrie 2009

m-am pierdut pe drum?



Where has that old friend gone
Lost in a 'September' song
..
And I never want to let you down
Forgive me if I slip away
When all that I've known is lost and found
I promise you I, I'll come back to you one day


Uneori prin versuri gasim modalitatea de-a ne exprima gandurile,visele,dezamagirile..totul aproape:). De ce ne folosim de ele? Credem ca transmit intr-un mod mai frumos sentimentele noastre. Punem mult pret pe ambalaj,nu?
Dar cand il dam la o parte..ce ramane?
Ei..atunci ramanem doar noi :). Credeam ca acum mi-e bine,dupa ce am purtat lupte seculare cu mine insami ,sa raman doar cu o parte din persoanele la care tineam,dar m-am inselat. E drept,au fost persoane care erau in plus si acum le-am dat drumul,dar cel putin fata de una am gresit:) .
Ma simt ciudat,simt ca ar trebui sa-mi cer iertare,dar nu pot..e ceva care ma impiedica. Nu pot sa sper decat ca lucrurile se vor repara cu/fara ajutorul meu..



and.. I miss you :)
i really miss you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu