miercuri, 19 mai 2010

Nu te uita,observa..

A fost demult si totusi n-am putut niciodata sa uit. Mi-ai deschis o usa si m-ai invatat sa intru si sa deschid si eu o
multime fara sa-mi fie teama de uraganul ce l-as putea declansa.
La momentul acela ai fost omul care m-a impins de la spate si m-ai ajutat sa vad mai mult decat ce este la suprafata.
Mi-ai spus sa nu ma uit..ci sa observ.
Ei bine ,anii au trecut si n-am putut niciodata sa uit momentele acelea si nici nu as vrea. De fiecare data cand ne
reintalnim revine in mine o stare..nu stiu s-o identific exact. Stiu ca defapt e o combinatie de stari,melancolie,admiratie
si inca cateva.
Habar n-am daca ai fost constienta atunci de puterea pe care ai avut-o asupra mea si de importanta lucrurilor pe care le-ai
facut..sau oare stii ca datorita tie am invatat sa privesc lumea mai adanc,mai departe.
Am invatat nu doar sa ma uit..ci sa observ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu