joi, 22 aprilie 2010

Stop !

E pentru prima data cand pot sa spun ca sunt fericita ca pot sa zic STOP !
M-am saturat de replici ironice cu tente de superioritate. Daca n-am spus nimic nu inseamna ca n-am fost in stare sa le receptez. Daca tu nu vrei sa comunici direct nu e nicio problema, pot sa reactionez si eu la fel,m-as bucura insa sa nu vezi in ceilalti un mijloc potrivit pentru a-mi transmite informatiile .
Stii,daca restu' te-ar crede poate m-as indoi de parerea pe care am ajuns in momentul de fata sa o am vizavi de modul in care au degenerat toate lucrurile intre noi.
Ce ma deranjeaza e faptul ca uneori suntem atat de naivi si actionam fara sa realizam ca celalalt nu e chiar atat de prost pe cat il credem noi . De unde atata ironie,mai ? Stim toti prea bine ca nu esti un pui de geniu.
Daaaar... daca asa sta treaba nu mai am ce sa mai spun,ai spus tu destule,oricum si nu persoanelor potrivite.

Am pus punct . Sper doar ca pe viitor sa ai grija la modul in care te confesezi si mai ales in fata cui.


Si-am alergaaaat sa ma gaseeesc ;x !
still the one;x !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu