sâmbătă, 5 iunie 2010

Dezamagita.

Credeam ca am gresit. Ca am exagerat cu comportamentul pe care l-am avut fata de el..si l-am pus drept omul vinovat de toate esecurile mele existente intr-o perioada.
A trecut ceva vreme si stiu ca am vrut sa ma razbun pentru ca se umpluse paharul in ceea ce-l privea. Saptamana trecuta incepusem sa regret si nu doar atat..incepusem sa-mi doresc sa-l ajut cu tot ce pot si sa-i dau inapoi momentele in care plecasem de langa el.
Insa cum am spus mai sus.. am vrut.
Au fost indeajuns niste reactii pentru ca-n mintea mea sa se deruleze momentele din trecut. Nu s-a intamplat nimic intre noi ,dar comportamentul lui m-a facut sa ma-ndoiesc ca-ntradevar merita mai mult din partea mea ..si nu numai.
Chiar daca intamplarea de ieri n-a avut legatura cu mine,am fost acolo,am vazut si mai ales am auzit totul..poate daca n-as fi fost prezenta ar fi fost mai bine.
Nu m-am suparat pentru ca nu eram implicata,dar mi-a ramas un gust amar si sunt.. dezamagita:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu