miercuri, 30 iunie 2010

Dezamagita de..

mine. Da,dezamagita de mine. Chestia asta descrie cel mai bine senzatia pe care o resimt in momentul de fata:). Si ma apasa..
Am dat-o in bara,am esuat..si chiar nu era momentul . Defapt,niciodata nu e momentul sa esuezi,dar in situatia de fata a picat si mai prost.
Vroiam niste rezultate bune,sa fiu mandra de mine..acuma insa,mi-e groaza sa le aud:).
Si cel mai rau e ca acum e prea tarziu sa mai fac ceva. Sper ca pe viitor sa invat din greseala asta.

Un comentariu:

  1. Se spune ca niciodata nu este prea tarziu...dar uneori nu depinde de noi sa facem ceva in sensul asta;
    Asa m-am simtit si eu cand am terminat clasa a 8-a...imi doream sa vad note mai bune, sa fi invatat dar era tarziu sa pot face ceva.
    Acum cu cat am inaintat in viata mi-am dat seama ca replica "Da Doamne mintea din urma" se aplica din ce in ce mai des.
    O sa vina ziua in care o sa treci peste acest moment si de atunci o sa iti faci din fiecare lucru un scop...pentru a pute duce la bun sfarsit totul asa cum iti doresti, cu rezultate multumitoare.

    RăspundețiȘtergere