vineri, 9 iulie 2010

Alte zile,alte ganduri

Uaiii,vroiam acum seara sa ma pun la un film. Initial am avut o stare de plictiseala,afara era urat ,nu mai aveam chef de nimic si ma gandeam ca un film ar fi cea mai potrivita alegere de-a incheia seara.
Insaaaa...am trecut direct la 180 de grade si nu am stare,mi-am adus aminte ca sunt fericita,iar asta ma face sa ma inalt undeva deasupra la tot si sa imi revad fiecare gand,fiecare vis..si vazandu'le implinite ma simt cum nu se poate mai bine.
Iar cateodata bucuriile nu vin singure si atrag dupa ele alte surprize ..experiente noi si nebanuite.

Acum ascult piesa de la Savage Garden-So beautiful ..incepusem de vreo 15 minute s-o am in minte si s-o fredonez fara sa stiu exact cine o canta,un search pe google mi-a rezolvat problema si m-a fixat intr-o dispozitie de vis ;x !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu