miercuri, 7 iulie 2010

Adevaruri ascunse..

Sigur ca da. Alte ipoteze,alte adevaruri.. . De data asta am simtit insa ca toate chestiile auzite in trecut de la ea au fost vorbe goale..pe care eu am insistat sa le cred ,desi am avut oameni alaturi care vroiau sa imi deschida ochii.
Poate am fost prea naiva ca am stat prea mult pe ganduri si-am incercat de fiecare data posibilitati care sa'i justifice faptele sau ..absenta.
Acum daca ma gandesc stiu ca exista doar doua ipoteze,fie au fost prea multe scuze si minciuni ..fie de fiecare data cand m-am indoit am gresit.
In fine...
In alta ordine de idei sunt fericita pentru ca am realizat ca nu trebuia sa fiu dezamagita de mine,si dupa ce-am aflat rezultatele pentru care am tras putin,am fost mai mult decat multumita.

Se anunta o vara plina,sper sa-i fac fata ! :D

Un comentariu:

  1. pf ;d ce bine suna " sunt fericita pentru ca am realizat ca nu trebuia sa fiu dezamagita de mine " .
    trebuie sa ii faci fata :> . ai grija de tne :*

    RăspundețiȘtergere