duminică, 13 decembrie 2009

in noaptea asta mi-e DOR !

Da,de multe ori mi-e dor,dar deobicei tac,cand dau pe dinafara inseamna ca e mai mult decat deobicei,inseamna ca sunt multi factori in jurul meu care ma fac sa-mi aduc aminte de ..Tot,da tot ce era candva.
Ce nu-mi place,e ca faptul asta ca mi-e dor parca anuleaza trairile mele prezente,dar nu,trecutul e trecut..prezentul e prezent.
Nu le amestec,nu vreau sa-i dau trecutului o importanta mai mare decat prezentului,nu vreau sa fiu pesimista,dar pentru asta tot imi este dor.
Parca ce am in prezent nu m-ar multumi,si as tanji mereu dupa un trecut glorios,dar nu e asa. Nu a fost nici un trecut glorios,nu a fost perfect chiar deloc,doar ca atunci am inceput sa cunosc multe,poate prea multe dintr-o data,iar asta m-a facut sa raman oarecum atasata si ancorata putin in trecut.
Nu e nici o problema,acum mi-e dor,nu conteaza de ce sau de cine,important e ca sunt constienta ca sentimentul acesta de 'dor' e un lucru firesc si e bine sa-mi aduc aminte de lucrurile care m-au facut fericita si de cei carora le pastrez o amintire atat de frumoasa.

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them up
Cause they're all wrong
I know better
Cause you said forever
And ever

Who knew

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu