duminică, 13 decembrie 2009

Oameni ce nu se uita..

Exista in viata fiecarei persoane,oameni ce nu pot fi uitati. Ne intrebam adesea de ce trebuie sa ne aducem aminte de x si de y .
Ne aducem aminte si de cele mai multe ori ne doare,ne doare pentru ca ei nu mai sunt in viata noastra,iar absenta lor desi nu vrem sa recunoastem o simtim de multe ori si ne apasa.
E asa de greu sa pierzi un 'cel mai bun prieten' ,iar mai apoi sa te atasezi de alte persoane. Pentru mine cel putin a fost greu,si mi-a luat destul timp.
Si totusi cred ca nu uitam niciodata persoanele acelea speciale,chiar daca n-am mai vorbi cu ele,chiar daca ele ne-ar uita si chiar daca am avea din nou cativa prieteni 'speciali'.
Intr-un fel e trist,dar in altul e asa de dragut sa stii ca exista persoane de care-ti vei aminti mereu si pe care le iubesti mereu si indiferent de timpul care a trecut de cand nu le-ai mai vazut sau de cand n-ai mai vorbit cu ele.
Eu am facut des greseala sa ma atasez prea repede de unii oameni,dar la fel de repede i-am 'abandonat' cand am simtit ca nu era bine pentru niciunul sa ramanem ancorati in acea prietenie,care nu aducea nimic,nimic bun. In schimb au existat oameni si unii inca mai exista ,de care m-am atasat mai greu,dar pe care nu i-am uitat niciodata si sunt sigura ca vor ramane in inima mea,orice s-ar intampla,pentru simplul fapt ca i-am iubit dintotdeauna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu