duminică, 20 decembrie 2009

still 17..;x


inca mai am 17 ani ;x ! Am avut parte de un an atat de frumos,am fost inconjurata de zambete,de iubire,de toti oamenii pe care-i iubesc. Am avut parte si de lucruri mai urate,dar am trecut repede peste ele.
E ciudat sa ma gandesc ca peste cateva zeci de minute copilul de mine va impli 18 ani ?!
Adica acum aproximativ 4 ani,am fost la majoratul unei verisoare si mi s-a parut ca era suuuper mare si ea si prietenii ei-oameni in toata firea. Acum insa acesti 18 ani ..mi se par niste ani tot de copil ;x !
Stiu ca eu una nu ma voi schimba,poate se vor mai aduna cateva grame de maturitate,dar ca substrat..tot eu voi fi,ale care mereu rade si e bine dispusa [caci celelalte momente in care nu sunt asa sunt observate doar de cei mai apropiati.] .
Sunt fericita ca am viata pe care o am,pentru ca sunt inconjurata de atatea persoane care ma iubesc;;) [doar sunt adorabila;x si modesta:-"] si pe care eu la randul meu le iuuuubesc !
Multumesc pentru un an atat de frumos si pentru o varsta atat de ..speciala !

Un comentariu:

  1. da.
    si esti mandra acuma :))
    k ai si tu op`shpe ani ;;)
    bate'te'ar ;;)
    piscotule >:D<
    sa ne traiesti :*

    RăspundețiȘtergere