sâmbătă, 17 aprilie 2010

Oameni si [ne]oameni []

Am avut parte de cateva zile pline cu 'surprize'. Toate s-au legat insa de aceiasi persoana si sincer chiar nu ma asteptam. M-a luat asa prin surprindere,dar nu pot sa spun ca m-au si afectat.
E ciudat doar ca dupa un timp in care ai vrut sa faci bine si sa ajuti sa fi condamnat si pus vinovat pentru problemele altora.
Viata mea chiar nu se schimba si nici nu ma simt incarcata de si cu greseli pe care cineva crede ca le-am comis.
Imi pare rau doar pentru faptul ca am acordat timp si incredere cuiva care in momentul de fata nu mai valoreaza nimic.
Cum e vorba? Dusmanii prietenilor mei sunt si dusmanii mei,ei bine..nu poti intotdeauna sa-i dispretuiesti pe oamenii cu care cei dragi tie nu au niste relatii prea bune. Insa, in momentul in care 'prietenii' prietenilor tai,incep sa se abata de la drumul normal..ajungi si tu sa-ti pui intrebari si sa pui stop.
Mi-am dat seama ca uneori cand vrei sa deschizi ochii cuiva si sa-l ajuti sa realizeze ca drumul pe care e nu-i va aduce nimic bun, nu ajungi sa-l ajuti,ci doar sa-l aduci in stadiu' in care te va vedea pe tine vinovatul problemelor lui.
Ei bine,daca tu vrei sa o ti pe ideea asta,eu chiar nu am timp ,chef si rabdare pentru lucruri de genul si nici altii ,oricat de important ai vrea sa te crezi.

Stii,e o cale lunga de la verbul a vrea..pana la a avea.

3 comentarii:

  1. oameni de genu nu prea ii poti numi oameni ..pe langa ca vrei sa ii ajuti .ei dau vina pe tine .cv de genu . mi-sa intamplat si mie .:) oricum cm ai zis tu "nu am timp chef si rabdare ..." e mlt mai bn asa..[superb blogu :*]

    RăspundețiȘtergere
  2. nu imi vine sa cred ca mai ai asta aici:)) chiar ma amuza acum

    RăspundețiȘtergere