sâmbătă, 10 aprilie 2010

zile si zile






In vacanta asta m-am 'baricadat' in casa [aproximativ] . De ce? Pentru ca am avut nevoie de cateva zile fara oameni. A fost musai sa imi petrec cateva zile fara ei si-am facut destule chestii.
E mai usor decat am crezut,dar ia mult mai mult timp decat m-as fi putut astepta. Intotdeauna am fost inconjurata de oameni,iar zilele astea am revazut cu ochii mintii o multime de amintiri si de situatii,am realizat cand am procedat gresit,uneori am fost prea buna ,alteori indiferenta si de multe ori prea rea.
Toate acestea au cerut o schimbare,unele evenimente au umplut 'paharul' ..asa ca am decis sa iau o pauza de la tot ce tine de prieteni:).
Piesele de mai sus au fost cele care m-au ajutat sa trec peste si sa merg mai departe cu capul ridicat,sa las in urma ce-a fost prea mult,prea putin sau fara valoare:).

[..cand nu mai asteptam nimic,nu mai are cine sa te dezamageasca:).]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu