vineri, 13 august 2010

Acid

Simtea ca schimbarile resimtite cu ceva timp in urma acum se finalizasera,iar in momentul de fata vedea un punct mort in multe parti . Era ciudat pentru ca acum ii parea normal tot ce se petrecea.
Nu mai putea sa se identifice in omul de acum cateva luni,dar surprinzator nu ii parea rau deloc.
A avut parte de cateva lectii care au ajutat-o sa se poata desprinde de trecut,sa se bucure ca prin viata ei au trecut oameni,ca a petrecut o multime de momente placute alaturi de ei si in cele din urma a ajuns sa vada viata ca o calatorie cu trenul ... .
La fiecare statie coborau cativa oameni , iar altii urcau. Inainte cobora si ea dupa fiecare individ care se dadea jos,se uita mult,mult timp dupa el...si se ruga in sinea ei sa se intoarca. Acum insa nu mai avea nevoie sa coboare si ea . Era multumita cu ce avea si era chiar fericita.
Unul din oamenii care avea un compartiment special si calatorea deja de ceva vreme i-a spus sa nu se ingrijoreze deoarece fiecare pierdere ..insemna un castig.

8 comentarii:

  1. nu stiu prezentarea PPT cu Trenul,dar citisem mai demult o chestie..calatorie cu trenul parca se chema sau ceva de genu' si mi-au ramas niste chestii intiparite. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am uitat din nou la acea prezentare si la inceput scrie "acuma catva timp, am citit o carte in care viata era comparata cu o calatorie cu trenul"

    probabil e vorba de aceeasi carte :)
    http://www.youtube.com/watch?v=zH6VtKJxfn8

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar nu am mai vazut prezentarea aceasta,eu asta o stiam http://www.youtube.com/watch?v=lBVaLWk7jsk. Da' a trecut muuuult timp de cand n-am mai auzit-o. Stiu ca am vazut versurile cu mult timp in urma si mi-au placut mult ideile:).

    RăspundețiȘtergere
  4. da.. e interesanta .. eu aam mai aratato la cateva persoane ... cea care ti-am aratat'o si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. aa.. vroiam sa te mai intreb daca esti la UBB CRP ?:D scuze dacaa o sa mai aapara odata intrebarea pe blog, am mai intrebat odata si pana acuma nu a aparut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. da,da acolo sunt.vom fi colegi:)..te-am gasit pe lista:).

    RăspundețiȘtergere