marți, 31 august 2010

Ezitari..

Da,am ezitat mult sa scriu chestia asta. De ce? Poate pentru ca n-as mai vrea sa recunosc ca mai exista pareri de rau in toata chestia asta.
Acum cateva minute am citit un citat..zicea ceva de genu' ,,Nu incetezi niciodata sa iubesti o persoana,inveti doar sa traiesti fara ea."
Ma enerveaza sa simt lipsa anumitor oameni,care desi au disparut cu ceva ani in urma din viata mea..cand ii revad automat ma apuca un sentiment de regret .

Uneori chiar imi pare rau ca s-a sfarsit atunci si mai ales pentru modul sec in care s-a terminat totul. Acum insa chiar nu mai am ce sa fac..si ,si daca as avea suntem alti oameni acum si ce-a fost nu se va mai intoarce.
Dar da,regret ca s-a terminat atunci.



Pentru ce a fost candva,demult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu