joi, 16 septembrie 2010

ieri si azi

In mod normal nu-mi place sa parafrazez niste chestii scrise de altii,dar care-mi plac. Cu toate astea , in momentele in care gasesc niste lucruri care se modeleaza pe gandurile si trairile mele..pot ajunge sa le scriu in memoria personala sau aici .
Ieri am gasit un semi articol care spunea asa :
,,Te poti desparti de oameni si daca ei iti raman aproape. Sunt langa tine,dar e ca si cum nu ar mai fi. Pentru ca au devenit persoane in care nu mai crezi,care te-au dezamagit,care au trecut ca un bolovan peste tine. Si pe care nu le mai vrei alaturi,dar cu care e nevoie sa pastrezi o apropiere,pentru ca imprejurarile te determina sa faci asta. Cand oamenii care mi-au fost aproape si la care am tinut ma dezamagesc,sufar. Sufar cumva neconditionat. De ciuda ca am investit unde nu trebuia,cat nu trebuia,din pricina dezamagirii,din cauza faptului ca sunt nevoita sa-i adaug pe o lista care pare sa se lungeasca fara voia mea. Sufar pentru ca imi placea sa am langa mine oameni pe care sa ma pot baza,in care sa ma pot increde,spre care sa ma pot duce si care sa ma inteleaga. Iar cand asta nu se mai intampla,e mai mult decat inconfortabil. Cantaresc bine si,daca realmente ajung la concluzia ca nu ii mai vreau alaturi,merg mai departe. Intai incet,pentru ca ma trag inapoi amintirile comune,apoi din ce in ce mai repede. Pana la capat ! "

Uneori ar fi perfect sa poti trece peste anumite persoane usor,greu..oricum,dar sa treci peste existenta lor,atunci cand vezi ca lucrurile nu mai merg,ca nu mai e nimic de reparat,ca ce-a fost frumos ..A FOST si nu mai este si vremurile bune nu se vor mai intoarce. E ciudat ca dupa ce ei au disparut de ani buni din viata ta uneori sa le simti lipsa. Eu una,cel putin..nu mai vreau. Si uneori ma simt slaba,foarte slaba..cand realizez ca uneori le simt lipsa,iar apoi ma trezesc la realitate si-mi dau seama ca au disparut de ani buni. Cum sa le simt lipsa dupa atata vreme si fiind inconjurata de oameni buni,chiar foarte buni ?!
Prea multe intrebari,prea putine raspunsuri si prea multa liniste [].




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu