marți, 14 septembrie 2010

Lanturi..triste

Se pare ca toate problemele au ajuns in vietile prietenilor mei.Parca s-a creat un lant
de chestii negative si prietenii mei sunt incercuiti,iar eu sunt aproximativ..pe dinafara.
Ma simt neputincioasa,nu pot sa-i ajut..ma simt cam in plus. Unii asa reactioneaza ei deobicei,asa ca nu e nimic anormal sau care sa necesite o gramada de framantari,in schimb altii nu au mai reactionat niciodata asa,iar acum nu vor,nu pot sa vorbeasca.
Toate chestiile de genu' ma fac sa ma gandesc ca nu sunt prietenul care credeam ca sunt,ca m-am supraapreciat..iar acum cand sunt probleme,eu stau deoparte..privesc si astept ca ei sa revina. As vrea sa fac mai multe,dar au dreptul si ei la o perioada in care sa n-aiba chef de nimeni si de nimic.
Oricum,as vrea sa-si revina o data..as vrea sa pot face ceva pentru ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu