luni, 13 septembrie 2010

Nu,nu,nu .

Nu,parca nu-mi vine sa accept ca de maine nu va trebui sa ma mai trezesc in fiecare zi la ora 7 si uneori la 6. Pare ceva atat de ireal. Unde a fugit timpul? Zilele in care ma intalneam in statie cu Cristina..si asteptam una dupa alta,cand ne sunam ca suntem la colt,ca n-am plecat inca de acasa,ca nu mergem la prima ora..ca mergem la cafea,la o plimbare si sa ajungem mai tarziu la scoala. Unde s-au dus?!
Nu stiu,dar acum mi-e dor si deobicei trec cu greu peste perioadele incheiate..acum va trebui sa trec peste 4 ani ,care cu bune si rele au constituit cei mai buni ,mai tari,mai frumosi ani ai mei de pana acum. Am cunoscut multi oameni in perioada aceasta,unii au ramas langa mine,altii m-au dezamagit,pe altii i-am suparat eu ,iar altii au fost simplii trecatori care au pus amprenta in viata mea .
Incep sa-mi lipseasca momentele acelea si nu-mi place cand devin nostalgica..
Nu,nu,nu... .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu