duminică, 6 martie 2011

Curatenie de..[oameni] primavara

M'am saturat sa astept.

Aseara am vorbit cu o prietena care mi-a sugerat ca e timpul sa incep sa fac curatenie..unde e nevoie.
Azi mi-am dat seama ca sfatul acela a venit la momentul potrivit, cand chiar era nevoie de el si poate daca nu l-as fi primit nu as fi avut curajul necesar sa dau la o parte tot ce nu mai ..misca,tot ce'a fost candva,dar acum s-a transformat in amintiri.
Prieteniile nu rezista doar hranindu'se cu amintiri. E nevoie de ceva mai mult, mult mai mult. Si cand raman doar amintirile, ei bine atunci e dragut sa te gandesti la ce a fost,dar cam atat.
Nu poti la nesfarsit sa te gandesti la niste persoane care obisnuiau sa fie langa tine, vezi, e vorba de 'obisnuiau' trecutu' isi spune cuvantu'. Cum sa te hranesti cu o amintire cand in prezent nu a mai ramas mare lucru?!
Nu,e imposibil.

Asa ca azi am inceput curatenia. E greu. Chiar e greu sa 'sortezi lucrurile' , sa desparti trecutu' de prezent si sa lasi in urma ce-a fost,dar uneori e ceea ce ai nevoie pentru a putea continua in prezent fara sa te simti tras in jos.


Si totusi: Punem lacat pe cutia cu amintiri? Sau o lasam intredeschisa?
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu