vineri, 18 martie 2011

Imi pare rau.

Exista oameni de langa care nu poti sa pleci nici in momentele in care te simti in plus in viata lor. Cand ai impresia ca esti doar o haina uzata ce trebuie sa fie schimbata, iar haina noua e purtata tot timpul. Defapt, nu e vorba ca nu poti sa pleci ci ca nu vrei. Pentru ca in relatiile alea s'a cladit mult si nu ar fi normal sa abandonezi totul asa ca si cum anii ce'ar fi trecut nu ar fi insemnat nimic.
Stiu sigur ca acum e doar o pasa proasta. Imi pare rau ca nu sunt tot timpul langa tine, defapt in ultima vreme nici n'am mai prea avut cum sa fiu, in schimb ma bucur c'a aparut altcineva si nu esti singura:).
Nu am vrut sa'ti spun chestiile astea direct, nu vreau sa'ti reprosez nimic.

Oricum..chiar imi pare rau:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu