sâmbătă, 16 mai 2009

:)


Sunt 1000 de lucruri, ce-mi aduc aminte mereu
...doar de tine
Te-am uitat in sufletul meu :)

am uitat multe persoane-n sufletul meu..si nu stiu daca e bine sau rau:).
Ma trezesc in unele dimineti cu gandul la nu stiu ce persoana cu care n-am mai vorbit de atata timp si incerc sa dau de ea,sa povestim..poate chiar si sa iesim. Acum de cateva zile mi-e dor de veve,anul trecut ma-ntelegeam tare bine cu ea,dar apoi n-am mai vorbit..a fost ceva ,asa brusc..in fine,o sa ma intalnesc zilele viitoare cu ea [sper] !
Intr-un fel nu stiu daca e bine sa raman cu atatea amintiri pentru ca inevitabil ajung la un moment dat sa fiu dezamagita ..ca s-a terminat,sau poate ca nu mai e cum a fost. Oricum,am inceput sa invat sa ma desprind mult mai usor de trecut si e mai bine asa. Singurul lucru care as putea spune ca nu-mi place legat de chestia asta e faptul ca acum nu mai am totala incredere,is tentata sa-mi rezerv putin loc pentru eventualele dezamagiri,si asta poate se mai observa.
S'au intamplat multe in ultimul timp..si parca si eu m-am schimbat oarecum,ma mai gandeam poate ca e de vina si varsta si din aceasta cauza unele perceptii despre viata pe care le aveam inainte acum se contureaza si devin mult mai clare:).
Intr-un fel insa mi se pare ca m-am indepartat de prietenii mei cei mai buni :)..si de cristina pe care o vad in fiecare zi la scoala,sau de rudi pe care aproape doar la scoala il mai vad [uneori nici acolo..] asa ca ce sa mai zic de mada?! sau cristina?!...nu e vina nimanui :) sau ba da,timpul e de vina..toata lumea se plange de asta..desi parerea mea e ca daca vrei ceva,iti faci timp orice ai avea de facut..dar in cazurile astea nu prea cred ca merge:)


Zâmbesc când mi`e greu [mi'e dor si totusi..doare:) ]

Un comentariu:

  1. si mie mi-e dor si doare gaza mica :( si poate e timpul necrutator si poate ca ai dreptate cand spui ca daca vrei ceva cu adevarat iti poti faci timp... dar... some things just are the way they are. Suna a resemnare penibila,dar asa e. Sunt unele lucruri care nu trebuie fortate,si asta e timpul si lucrurile care apar de la sine :p mi-a placut ce ai scris si ma bucur ca ai pus poza aia.Ghioceii aia nu am sa ii uit niciodata :D pusiii

    RăspundețiȘtergere