sâmbătă, 16 mai 2009

leapsa de la cristina


si acuma sa fac leapsa de la cristina

Daca as putea, ce as vrea sa fiu...
*o floare: floare de nu-ma-uita [sa raman in amintirea tuturor:) ]
*o culoare: verde..pentru ca vad imbinate multe stari in ea..de la euforie pana la indiferenta
*un animal: un caaaaine ;x ..pentru ca el poate sa fie cel mai bun si mai fidel prieten al omului:)
*un obiect vestimentar: hmm,ciudat:-??...o pereche de tenisi:x sa umblu peste tot ,sa dau de praf,sa dau de apa..sa dau de orice..
*o piesa de mobilier: un pat ;;) [deoarece somnul cel mai dulce e intr-un pat maare si comod]
*o piesa muzicala: avril lavigne-when you're gone...[si neaparat nelly furtado-all good things come to an end] la amandoua-mi plac versurile foarte mult si linia melodica:)
*un vers: progresam si uitam sa fim fericiti..
te invata sa-ti cauti iubirea pe net
te strivesc cei din urma daca incetinesti!
cineva sa ne faca din nou fericiti..." (vama veche-fericire..pentru ca toti avem nevoie de ea..)
*un citat: ..ce dureros e sa nu ai nici un loc,acolo unde,candva erai totul.
*un obiect: o fotografie..[amintirea pastrata pe o foaie cu esente de vise:)]
un instrumen muzical : o chitara,desi nu stiu canta la ea..mereu imi place sa ascult sunetele scoase de ea:)
*un copac:deoarece are atatea..la-nceput is florile acelea albe care parca vor sa exprime o puritate greu de descris,apoi cand se formeaza fructele si sunt asa acre,toti copii le mananca..au un gust special..parca te atrag,dupa care vin diareele:)) iar in cele din urma fructul final,corcodusa..
*un oras: Paris..deoarece a fost cel mai frumos oras pe care l-am vazut pana acuma,si as dori sa locuiesc acolo:)
*o persoana publica: Marilyn Monroe deoarece eu una o admir foarte mult si mi-ar fi placut sa mai traiaca si acum:d (sau Amelie Nothomb pentru ca e o scriitoare care-mi place foarte mult si e chiar super:)
*o carte: antichrista (A.Nothomb) m-a fascinat cartea aceea:)
*un fel de mancare: desi e junk food..hamburgerul..chiar daca nu-l pot compara cu supa de gaina,cozonacul,sarmalele sau cine mai stie ce..cred ca'n alta viata am fost obeza:d ..si asta datorita hamburgerilor infulecati >:)
*un supererou: Mos Craciun ;;)
*un fenomen al naturii:curcubeul..pentru ca e ca si pacea dupa o cearta,sau o impacare mult asteptata:d
*un fruct: Lamaia :> pentru ca ma distreaza sa vad o gramada de oameni cum se stramba cand aud de asa ceva sau chiar gusta;;)..si eu o pot manca intreaga fara nici o problema:x
*un film: if only..deoarece l-am vazut de multe ori ..am plans aproape de fiecare data..si a fost foarte dragut:d


na ca s'a terminat.. a fost draguta desi mi-a luat ceva timp sa ma gandesc la fiecare:d ..dar oricum ''chestia'' la care m-ai ''supus'' ..m-a facut sa imi readuc aminte ce-mi place mai mult;))

Un comentariu:

  1. chiar ca a fost dragutza leapsa asta :D "chestia" asta la care te-am "supus" m-a facut sa te cunosc mai bine,gaza mica.In plus,imi place cum scrii.Ai un stil tare haios cateodata,dar si serios,simpatic si cu o tenta de nostalgie in genul lui Minulescu. Te pup,astept lepse si din partea ta si la cat mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere