sâmbătă, 6 martie 2010

Alinuta :D

Mama Alinutei ii da voie fetei sa intre cu un baiat in camera ei,dar o avertizeaza:
-daca iti pune mana la sani strigi mar,daca te saruta strigi caisa,iar daca te f**e strigi para.
Alinuta intra in camera si dupa catva timp striga:
-salata de fructe!

Alinuta avea un papagal la care tinea foarte mult.Intr-o zi fata vine cu el la scoala.Profesoara o intreaba:
-Alinuta,de ce ai venit cu pasarea la scoala?
La care Alinuta raspunde:
-Pai l-am auzit pe tata spunandu-i mamei ca dupa ce pleaca fata la scoala iti fac pasarica praf!

Nu am mai citit de multa vreme bancuri,pentru ca deobicei le aud de la altii . Azi,insa am vrut sa ma uit peste niste bancuri cu Alinuta. Unele ma termina.
E asa o speciala,Alinuta asta. Poate pentru ca si am o prietena cu numele asta,care ar fi la polu' opus [in sensul ca nu e tembela deloc:))] . Da' oricum imi place s-o sacai cu bancuri ce-i contin numele si cu blonda de la Drept.
Oricum,pe langa 'glumele' ei [ha ha:-w] eu sunt chiar draguta .
Vrei sa zici ca n-am dreptate?!
In alta ordine de idei,mi-e cam somn acum,desi am dormit destul si bine . Initial m-am trezit cu o pofta mega mare sa ma pun pe treaba,da' se pare ca am cam pierdut din ea. Poate va veni inapoi.
Ma bucur ca n-a mai nins,si ca s-a mai uscat. Nu-mi place noroiul ! Ei bine,cred ca ar fi cazul sa ma-ntorc la chestiile pentru 'scul' b-) ,ca mai apoi sa am o dupa amiaza relaxanta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu