duminică, 21 martie 2010

Primavaraaaa !

M-am trezit cu o energie fascinanta..e prima zi de primavara !
Fata de dimineata de ieri ,ma situez la polul opus,daca ieri am avut parte de o dimineata plina cu lacrimi,azi e plina de zambete.
Parca toate lucrurile rele au disparut si nu e nimic care sa ma-mpiedice sa zambesc .
Problemele de ieri s-au dizolvat,iar azi tot ce-mi ramane de facut e sa ma bucur de ce regasesc in jurul meu si sa las primavara sa ma inunde .
Daca as avea timp azi as face o gramada de chestii,si toate s-ar desfasura afara,insa din pacate am o multime de lucruri ce trebuie sa le rezolv pentru saptamana ce vine ..
Oricum,sper ca voi sa nu va irositi timpul cu chestii banale si sa profitati cat de tare puteti de vremea de afara,de soarele ce in sfarsit a iesit la suprafata !
Va doresc o primavara cat mai placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu