marți, 23 martie 2010

Pentru tine ,,

Usa era deschisa asemeni unei porti ce te-ndruma spre lucrurile din viata ei. Tu stateai acolo,tacut ..asa cum erai in ultimul timp . Te sfiai sa pasesti inauntru,dar nu vroiai nici sa ramai afara. Iti doreai ca legatura voastra sa ramana la fel de stabila,chiar daca simteai cum indiferenta incepe sa patrunda printre voi.
Si totusi ai riscat si-ai intrat acolo,parca te aflai de o vesnicie in acelasi loc si stiai ca pentru ea nimic nu se schimbase.
Te-ai indepartat cateva clipe si a fost destul ca timpul sa intervina si intre voi. Nu stiai ce si cum,iar ei ii era mult prea greu sa accepte ca oamenii vin si pleaca,ca poate povestea se repeta ,iar ea ramanea pentru o alta data ancorata in timp.
Dupa alti cativa pasi te-ai aplecat subtil observand o foaie ce statea sprijinita de rama unei fotografii. Ai luat-o in mana citind cu voce stinsa :

,,Nu inteleg prea bine ce se intampla,dar sunt sigura ca nu e cel mai placut sentiment,spun asta deoarece am mai trecut pe aici acum cativa ani. Parca a trecut o vesnicie de atunci si problemele de genul incepusera sa-mi fie straine. Insa vad ca scurgerea timpului a ramas la fel de necrutatoare,ca lucrurile ce pentru mine sunt importante ..poate in ochii tai ajung sa fie mult prea nesemnificative. Poate c-ar trebui sa-ti dau drumul si sa raman cu o amintire frumoasa. Crede-ma insa,ca nu pot. Daca vrei,pleaca tu,nu vreau sa te retin cu forta in viata mea.
Raman prea mult timp fixata pe ideea ca au fost ani intregi in care am crezut cu tarie in ideile mele,iar acum simt ca se rastoarna toate si ma gandesc ca poate niciodata n-am stiut cum ar fi nromal sa procedez in anumite situatii. Au fost zile in care un mesaj de la tine imi aducea zambetul pe buze,acum insa parca am ramas doar eu aici. Nu te invinovatesc de nimic,in fond n-are nimeni nici o vina.
Stii ..o data ce pierzi o persoana importanta pentru tine te retragi intr-o carapace,iar dupa ceva timp vei reincepe sa ai incredere si sa tii la altcineva ,la inceput vei fi destul de neincrezator ,dar o data cu trecerea timpului va disparea aceasta urma de indoiala ,de suspiciune,si de ce toate acestea..? Pentru ca mai apoi sa te afunzi din nou ?!
Poate ca sunt paranoica si ca-mi fac prea multe griji sau poate ca e un fel de anticipare a viitorului. Oricum,as da multe lucruri ca viata mea sa fie lipsita de problema asta,deoarece habar n-ai cum ma face sa ma simt.
In momentul de fata ascult o piesa si versurile ei se potrivesc oarecum cu situatia data ..
promit ca nu te voi uita
si daca n-ai sa fi cu mine
vei exista in viata mea
si-am sa ma rog sa-ti fie bine

Sa te uit nici nu s-ar pune problema . Imi doresc doar ca grijile mele sa dispara,sa pot zambi din nou si sa fiu fericita gandindu'ma ca tu'mi esti alaturi.

Pentru ..tine [] . "

Ce puteai intelege din aceste randuri? Puteai deduce ca perioada prin care trecea ,ea nu era una tocmai fericita.
Si totusi ai simtit o urma de identificare printre randurile ei ce nu conteneau a urla ..fie de teama,fie de grija..fie de orice altceva ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu