vineri, 26 martie 2010

Aparitie fugara

Caci de fiecare data cand reapari in viata mea e ceva ce dureaza cat o fractiune de secunda,dar iti pui amprenta cat pentru o perioada indelungata de timp.
Ma bucur sa te stiu departe si totusi atat de aproape. E un sentiment nou si devin din ce in ce mai dependenta de el. Nu stiu cum faci ,dar reusesti de fiecare data sa-mi distrugi toate gandurile negative si sa-mi emani niste stari ce ma binedispun ,iar mai apoi imi dau seama ca am o mie de motive sa zambesc si sa fiu fericita.
Poate ca am pus accentul prea mult pe niste lucruri din cauza carora nu trebuia sa ma ingrijorez,insa cum fac mereu ..mi-e mai usor sa ma complic,sa pun o suta de intrebari,sa ma framant ..si sa fac tot felul de scenarii decat sa privesc detasat totul. In fine.. .
Ma bucur ca am reusit sa scap de gandurile apasatoare ce le aveam acum cateva zile,de frica ca voi pierde o persoana mult prea draga..prematur . Mi-am facut prea multe probleme,ceea ce m-a facut sa ma abat de la drumul normal,iar acum am revenit in forta.
Tu mi-ai spus ca oamenii vin si pleaca,ca atunci cand o perioada frumoasa se va termina,va fi din cauza ca alta noua,mai buna e pe cale sa apara. Ei bine,ai avut dreptate,insa..in cazul meu ,spre marea mea bucurie,am realizat ca nu se va termina nimic,cel putin nu prea curand. Asta nu inseamna ca lucrurile vor merge prost,din contra.
Trebuia sa trec pe aici,sa realizez unele lucruri la care inainte nu m-am gandit,iar acum insa le-am observat si trebuie sa tin cont de ele.
Cu toate ca a fost o perioada in care am simtit ca retraiesc niste momente nu prea placute si am fost destul de ganditoare,ma bucur ca asa a fost sa fie.
Deasemenea ma bucur ca tu apari mereu atunci cand trebuie si ca nu mai cunosc oameni ca tine,altfel nu stiu ce m-as face. Cu toate ca nu urmez drumurile pe care mi le sugerezi,realizez de fiecare data ca exista oameni cu probleme adevarate,iar eu ma consum prea mult uneori.

Orice ar fi,ei vor ramane MEREU 2 oameni speciali !;x [M.D.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu