marți, 2 martie 2010

Gen- Get a LIFE !

Acum cateva ore,vad ca un individ mi-a dat add. Ma uit la id,sa vad daca-l cunosc,iar daca nu-la ce ma duce capul. Vad ceva'n genu' [x.versatu].
Ce sa zic,sunt de-a dreptu' incantata ca un astfel de tip,nene,baiat mi-a dat add. El nici nu stie cata nevoie am eu de un versat ca el b-).
Buuun. Apoi dupa inca vreo ora,desi nu ii dau add ,apare un mass de la el [yes,'legatura' s-a produs]. Massu' spunea asa "cine ami da si mie muzika "
Sincer,eu cred ca nimeni "nu'ta da muzika buna", papusel draga. Sigur preferi un gen de muzica care numai buna nu poate sa fie numita,asa ca lucrurile se bat cap in cap de la bun inceput.
Ma dispera la culme massurile,mai ales cele de genul : 'va pupik dulke fetitelor:*:*:*','cine vre sa vb k mine k m-am plicty:(:(:(' .
Sunt convinsa,ca vor exista si cativa oameni [cel putin,caci ma gandesc ca majoritatea oamenilor din lista ta iti sunt asemeni tie..si atunci e posibil sa va placa chestiile acelea.] care nu vor dori sa afle asa ceva si cu siguranta nu te vor intreba de sanatate.
So,cred ca ar fi mai bine ca lumea sa se limiteze la mass-uri,pentru ca nu e prea placut ca la fiecare miscare sa dai un mass. Ca si cum mergi la baie si tragi apa.. .

Get a LIFE ! [thanks]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu