luni, 22 martie 2010

Prafuit..



Nu stiu incotro s-o apuc,iar toate drumurile sunt incurcate. Parca timpul fuge,si cu cat clipele se scurg mai repede cu atat simt ca lucrurile ce se petrec in jurul meu sunt lipsite de sens si uneori de ..sentimente .
Uneori stau si ma gandesc ca mi-ar placea sa plec undeva departe,departe de lumea de aici ..sa ma izolez si sa uit de toate problemele,bucuriile si incurcaturile de aici..sa incep de la 0. Insa stiu ca ar fi mult prea greu si poate nici macar n-ar avea vreun rost.
In ultimul timp m-am zbatut intre niste stari aflate la extreme,cand eram extrem de bine si cand eram not in a good mood. Sunt destul de instabila si asta datorita faptului ca am asa un sentiment de neincadrare in schema pe care am construit-o .. . Parca sunt un spectator si trebuie sa contemplez si sa pun cap la cap intamplarile petrecute in fiecare scena.
Nu ma simt bine in situatiile astea,e un sentiment pe care nu l-am mai avut demult timp,iar acum nu stiu cum sa reactionez si cum sa-i fac fata. Am impresia ca ma cam seaca de puteri,si nu era acum momentul.
Ce faci atunci cand simti ca intri pe niste terenuri alunecoase? Te afunzi,cazi in mocirla sau incerci sa urci,desi te-ndoiesti ca vei reusi?
In mod clar nu e cea mai buna perioada cea in care ma aflu acum si momentan nu vad rezolvari ,insa ma mai agat de o speranta ca va reveni totul la normal .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu