duminică, 21 februarie 2010

10 motive pentru care o iubesc !

















1.Pentru ca imi sustine viciul cu Cola ;x !
2. Pentru ca ma suporta si cand sunt cel mai groaznic om de pe Pamant !
3. Pentru ca atunci cand e indragostita imi transmite si mie din fericirea ei,iar cand e trista poate sa planga linistita cu mine acolo.
4. Pentru ca e sincera si-mi spune orice ,cu riscul sa ma doara.
5. Pentru ca are cele mai fine maini din lume.
6. Pentru ca ma lasa sa-i aranjez chestiile prin camera [:-"].
7. Pentru ca o are pe sasha si mi l-a facut cadou pe Madu-Piu' ;x !
8.Pentru ca avem o gramada de poze si nu ne oprim aici.. .
9. Pentru ca este prietena de care nu m-as dezlipi niciodata.
10. Pentru ca o cheama si Paula,ca si pe vacuta Paula;x !

Sunt prea putine motive pe care le-am scris aici ,insa trebuie sa ma limitez. No reason why,dar am simtit nevoia sa scriu chestiile astea .

Te iubesc;x !

Un comentariu:

  1. pffff ;x
    am cele mai fine maini din lumeeee \:D/
    snt mandra la naiba :d
    si pt restu, bineinteles :">
    me luvs u 2 bai >:D<

    RăspundețiȘtergere