duminică, 28 februarie 2010

Nu,azi nu.

Astazi nu lucrez ! Dar cand am lucrat ultima oara? De ceva vreme am luat pauza de la chestiile legate de scoala. Ciudat,exact acum cand as avea mai multe de facut.
Imi pare rau,prefer sa-mi consum timpul cu lucruri frumoase:) . Vrei sa stii ce-am facut in ultima vreme?

1. Am iesit cu prietenii mei.
2.M-am fixat pe inso,in ultimele 2 saptamani am fost acolo de cel putin 9 ori.
3.M-am reintalnit cu persoane pe care nu le-am mai vazut de cateva luni bune ,iar in unele cazuri chiar ani.
4.Am ras mai cu pofta ca niciodata.
5.Am vorbit la telefon enoooorm,si-am dezbatut o gramada de subiecte.
6.Am sters cu buretele ce-a fost in plus..
7.Am facut exces de Cola,pentru ca acum sa incolteasca ideea de-a ma 'lasa' [chiar nu fac exces tot timpul,oricat de incredibil ar parea. Si da,vreau sa renunt incet incet..]
8.Mi-am facut planuri pentru vara ce vine.
9.Am refuzat sa numar ca altii lunile ce-au ramas pana la bac.
10.Am luat o pauza de la tot ce tine de scoala [adica de la problemele pe care inevitabil le 'ofera' ]

Poate de asta am fost si mai bine dispusa decat eram inainte. A fost ca si cum am avut o vacanta prelungita. La scoala,la fel a fost extrem de bine. Nu-mi place sa stau acasa,imi place la scoala,pentru ca intru in contact cu multa lume si toti stau bine la capitolul socializare.
E ciudat cand vad persoane super ingrijorate care nu iasa nicaieri si se folosesc de scuza ca ele invata.
In ceea ce ma priveste,daca ma cunosti stii ca n-am pus niciodata nimic in fata relatiilor cu persoanele dragi.
Nu sunt nebuna sa invat nu stiu cate luni pentru un examen [chiar daca de el depinde viitorul meu,ca sa sune asa important] . Parerea mea este ca daca ai totusi putina minte,te vei descurca si fara sa inveti 20/24 h si fara sa 'alergi' mereu dintr-o carte in alta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu