vineri, 19 februarie 2010

Multe si marunte;x !


















































































































































Intotdeauna am fost de parere ca printr-o fotografie se pastreaza foarte bine o amintire. Fiecare poza are o poveste,care ma face de fiecare data sa zambesc si sa-mi aduc aminte de vremurile trecute.. . La mine de exemplu majoritatea fotografiilor contin persoane,iar asta pentru ca sunt inconjurata in cea mai mare parte de oameni.
Imi iubesc aparatul deoarece imi da sansa de o gramada de ori sa imortalizez niste momente care nu numai ca vor ramane intiparite in memoria mea,dar le voi putea privi de fiecare data cand voi simti ca e cazul.
In final,pot sa spun ca-mi mentin starea..si ca [inca] mai sunt fericita si dornica de cat mai multa socializare ! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu