sâmbătă, 27 februarie 2010

Motive ?

Exista oameni carora oricat ai incerca sa le deschizi ochii,insista mereu pe aceiasi idee . Imi pare rau ca tu te numeri printre ei.
Oricat le-ai explica ei nu se vor multumi cu ce le spui si vor merge tot inainte.
Cum l-ai putea ajuta pe un om sa-si dea seama ca lucrurile s-au terminat ? Daca nu-i raspunzi la telefon,nu-l cauti si refuzi in mare parte orice contact cu el,cum poate sa spere in continuare?
A trecut mult timp de cand ai iesit din viata mea,oricat de dur ar parea,insa se pare ca tu nu vrei sa realizezi asta sau cel putin nu accepti.
Totusi,nu inteleg de ce ii minti pe ceilalti,eu una am fost rezervata si nu m-am avantat sa spun celorlalti motivele pentru care noi am incheiat prematur totul.
Chiar nu'ti dai seama ca orice ai face nu ma mai atinge? In fata celorlalti am incercat sa-mi creez o vina pentru tot,sa nu arunce cu 'pietre' in tine,sa ies eu personaju' acela malefic care te-a facut sa suferi,desi..stii bine ca n-a fost asa.

Iti voi enumera cateva motive pentru care am decis sa pun punct :

1. Nu erai aproape decat atunci cand era frumos si bine,iar in momentele grele erai absent mai mereu.
2.Invocai scuze false pentru a-ti justifica absentele,pentru ca mai apoi sa aflu de la alte persoane ca m-ai mintit.
3.S-a intamplat de o gramada de ori sa aud povesti spuse de tine despre mine,celorlati,fara ca ele sa fie adevarate.
4. Am decis ca e mai bine sa las pe altii sa te 'streseze' cu telefoane,caci eu una ma saturasem :).


Mai vrei si altele?

Nu spun ca n-au existat si momente frumoase,care vor ramane mereu,insa au fost putine comparativ cu restul. Ideea e ca n-am ramas la fel de naiva,iar asta ti-am demonstrat-o.
Nu e vorba de nicio razbunare,am facut doar ce-am simtit,trebuia sa fiu mai dura pentru ca deja e un an de cand astepti dupa mine si tot nu vrei sa realizezi ca nu se mai poate.
Oricum,ce a fost intre noi n-a durat atat de mult incat sa-ti fie prea greu sa te desprinzi.
Asa ca te rog,scuteste-ma acum de listele tale de acuzatii si de vorbele tale goale.


Multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu