sâmbătă, 27 februarie 2010

Vise implinite



Oare cum ai putea sa nu te bucuri cand vezi ca un om drag si-a implinit un vis ?



Tocmai am vorbit cu Nico (big sister) si sunt extrem de fericita. De ce? Pentru ca am auzit-o si am vazut-o mai fericita ca niciodata.
Ma bucur mult cand am parte de o chestie frumoasa,dar cand unui prieten ii merge bine,ii este implinit un vis ...am o senzatie de fericire de 10 ori mai puternica !
Sunt mandra de ea,pentru ca este prietena mea si e capabila de orice lucru si-ar propune ,nu ca altii n-ar fi,dar raman tot mai putini.

In alta ordine de idei,nu-mi pasa ca aceasta postare nu este de interes general ,nu am un blog pentru a le oferi celorlalti chestii poetice,artistice .
Daca nu te intereseaza,nu esti obligat sa fii partas la intamplarile din viata mea. E adevarat ca este un 'loc' public,dar nu te forteaza nimeni la nimic.
Imi place sa scriu chestii legat de mine si de viata mea,dupa cum s-a putut observa si pana acum. Oricum,daca nu ma cunosti nu are sens sa te avanti in analize.
Asta ca sa-ti dai seama de ce nu te voi multumi niciodata :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu