duminică, 28 februarie 2010

Iuuuui !!!

Cum sa nu te binedispui de buna dimineata,daca exact dupa ce te-ai trezit realizezi ca ai un mesaj de la o persoana pe care o iubesti. Primul gand- Doamne,cine imi scrie un mesaj la 6 dimineata /:) ?!
Eu am primit unul acum o ora ,imi scrisese Cristina. A fost un mesaj prin care ma anunta ca a sosit >Primavaraaaaaaaaa< si imi spunea cum e natura azi,desigur scopul mesajului era sa ma bucure,si a reusit,asta e si mai important !
Cristina e asa o speciala. Mereu incearca sa fie prima,si da..de o gramada de ori ma surprinde prin grija si repeziciunea ei.
Ne cunoastem de 9 ani si de atunci inca mai suntem prietene. Am spus inca,deoarece e important faptul ca ne suportam zi de zi.[crede-ma nu ar fi in stare oricine.]
Cum as putea sa n-o iubesc?! Asa ceva mi se pare imposibil !!!

In concluzie,a venit primavaraaaaaa ,ascultati-o pe Cristina-aranjati-va,iesiti din casa,fiti fericiti !
Noi doua suntem !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu