duminică, 7 februarie 2010

timpuri noi

Nu,nu e vorba despre Artanu,cu formatia Timpuri Noi. E vorba de zilele care au venit,de vremurile care s-au schimbat si tot ce implica schimbare si noutate.

Sa-ncep sa ma gandesc ca peste cateva luni va trebui sa fac un pas decisiv.
Sa aleg o facultate,care in cele din urma va contura cel mai tare drumul din viitor.
Sa ma gandesc ca mai e doar un semestru de liceu.
Sa realizez ca timpul a trecut atat de repede.
Sa-mi fie teama ca oamenii dragi din liceu vor disparea o data cu terminarea lui.
Sa nu stiu incotro s-o apuc.
Sa ma bucur si sa profit de ultimele luni din liceu.
Sa sper ca o sa se termine totul cu bine.

Stiu ca dupa ce se va termina liceul,imi va fi dor de o gramada de momente. Clipe pe care le-am petrecut cu cei mai dragi oameni din liceu si pe care stiu sigur ca nu le voi uita.
Mi-e groaza acum,pentru ca sunt constienta ca dupa ce vom incepe toti facultatea ne vom forma marea majoritate alte grupuri,alti prieteni.. Ne vom acomoda cu alti oameni,iar prietenii din liceu (cu care te gandeai ca vei ramane la fel de bun prieten) vor trece pe locul 2,apoi pe 3..si tot asa.
E drept ca nu se va intampla cu toti la fel,eu una sunt sigura ca vor exista cateva persoane cu care voi tine mereu legatura pentru ca le cunosc demult si avem relatii stabile,insa timpul oricum isi va pune amprenta peste legaturile noastre.

Sper ca fiecare dintre noi sa ajunga acolo unde isi doreste,desi mai este inca ceva vreme pana sa inceapa 'lupta' decisiva.
Oricum,pe tot parcursul asta au existat langa mine oameni care au trecut pe aici ,acum un an (si nu numai),oameni care mi-au dat sfaturi si m-au incurajat mereu,iar pentru asta tin sa le multumesc [in special tie,Alina:*..].

Si-as mai vrea ca timpul ramas sa treaca mai greu,sa mai fim liceeni macar putin:).

Un comentariu: