marți, 23 februarie 2010

Special.

E poate cea mai speciala fiinta pe care am cunoscut-o vreodata. O cunosc de 4 ani,iar in acest timp n-a facut altceva decat sa ma 'socheze' prin 'specialu' de care da dovada.
Nu am avut niciodata o relatie de prietenie stransa,nici macar de prietenie obisnuita.
A fost omul care mi-a dat niste sfaturi de milioane exact cand aveam nevoie de ele.
M-a facut sa infrang teama de necunoscut,de nou...sa iau parte din aventura.
Nu as avea niciodata cuvinte destule sa o descriu,dar amintirile ce le am cu ea sunt de nepretuit.
Au fost clipe in care n-am inteles sensul actiunilor si-a vorbelor pe care mi le-a spus,insa ma bucur ca au existat toate acele clipe.
Orice ar spune unii,pentru mine a fost un om care mi-a emanat caldura,iubire si ..mister.
Niciodata nu am inteles-o in totalitate,iar la un moment dat nici n-am mai incercat si asta pentru ca am realizat ca e ..diferita. Parerea mea este ca ea are ceva in plus,si ai un sentiment atat de placut cand stai in preajma ei,incat uneori mi-ar placea sa mai dau timpul inapoi pentru a retrai cateva clipe cu ea.
Drumul pe care si l-a ales cred ca e cel mai potrivit pentru ea,daca stau sa ma gandesc ..nici nu o vad facand altceva. Va reusi,sunt convinsa,iar asta datorita tuturor aptidunilor pe care le are.
Ideea ca e speciala,e parerea mea,dar sunt convinsa ca nu sunt singura care gandeste asa.

In orice caz,faptul ca am cunoscut-o m-a facut mai fericita :).


[,,Tu ai un fel de paradis al tău
în care nu se spun cuvinte." N.Stanescu]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu