miercuri, 17 februarie 2010

fericita,fericiti..





Si da,nu ma intereseaza ca majoritatea persoanelor comenteaza de 'pustiulica' asta;x !
Datorita lui si-a piesei pe care o canta ,de trei zile incoace [sau si mai mult] am o stare de fericire pe care nu am mai simtit-o demult.
Sunt binedispusa si am un zambeeeet asa de larg pe fata cand o ascult,incat ii sunt chiar recunoscatoare:x !

p.s. multumesc patriciu de piesa:*


A trecut si 'competenta' la limba si literatura romana. Unii s-au plans de dificultatea subiectelor,altii au fost extrem de fericiti ,iar altii n-au avut prea mari reactii [si cand spun asta ma refer ca nu s-au prea stresat,au fost sigur ca vor lua experimentat,iar cand au luat n-au sarit in sus de bucurie-li se parea ceva normal]. Ei bine,mie mi s-a parut prea simpla toata chestia . Adica am avut asteptari mai mari,in sensul in care ma gandeam ca ar exista sanse ca atunci cand voi vedea subiectul sa fiu pusa in dificultate,macar la o intrebare. Insa n-a fost deloc asa si chiar am asteptat.
In fine,inceputul 'sfarsitului' a inceput si-a sunat destul de promitator..[to be continued].

Pff,azi m-a intrebat o prietena pe care n-am mai vazut-o din octombrie [si cu care mai demult ma intalneam destul de des] ce mai fac,cum mai e viata mea.
Ei bine,atunci am realizat ca am devenit obosita de atata rutina,iar tocmai datorita acestei cauze programul pentru viitorul interval de timp vreau sa sune promitator.
Stiu ca pot si sa-nvat una alta si sa ma intalnesc cu oameni dragi..so maine e inceputul :D !
De cateva luni incoace am fost rea,egoista si prea ironica..m-am razbunat (poate)prea tare pe unii oameni,a fost prima data cand am dat inapoi si poate am sarit calu'. Acum insa ,am revenit la vechea stare si incep sa-mi 'revizuiesc' comportamenul.
Si da,sunt fericita fara sa am niste motive foarte clare ! :D

[n-ai nevoie de foarte multe ca sa fii fericit..]

Un comentariu: